24.11.2014

Valkoinen Joulukuusi, kuparinhehkuisin koristen


Maanantain rutiinien muuttamista, tervetuloa!
Olen tämän kuusen tilannut jo kesällä, alennusmyynnistä ja olen pitkittänyt sen
sisälle tuomista, nimittäin tämä on ollut iso juttu ja päätös minulle. Valkoinen kuusi ei
tosiaankaan ole ollut itsestään selvyys sisustukseen jossa ei ole mitään valkoista....
PELOTTAVAA!!!

Mutta, kun sen olin oikonut ja kasannut, laitoin koko komeuden rusahtavaan ruukkuun ja ripustelin
kuparinväriset pallot paikoilleen - olen siis yllättynyt, miten hieno se onkaan.
Ja yllättävän hyvin sopii tänne Kurpitsa Villalle tuo valkoinen väri. 

Näin vain, vanha emäntä muuttaa rutiineitaan - 40 vuotta on ollu vihreä kuusi ja
nyt, oikeesti - tää tulee oleen jouluhitti useamman vuoden ajan! 


Oikein valkoista viikon alkua kaikille, 
nyt aloitan rikkomaan muitakin rutiineitani kun tää oli
niin hauskaa :) & nyt lisää koristeita järjestelemään......postaan kuvia, kunhan saan järjesteltyä...

toivottelee kurpitsa villan emäntä 

1 kommentti:

  1. No moi ja kiitos visiitistä ;) nyt vaan painelet Anttilaan, ainaki niitten nettikaupassa ja varmaan liikkeeski oli tuuheempia ja hienompia kuin tää, ja alle 30€ !

    VastaaPoista